Jump to content



Welcome to The NHL Arena

Welcome to The NHL Arena, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of The NHL Arena by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
Guest Message by DevFuse
 

Photo

Possible Schedule?


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 OFFLINE   HockeyKate30

HockeyKate30

    Injured Reserve

  • Fan
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,305 Points:
  • Team:
  • Number:30
  • Position:Goaltender
  • Location:Chandler, AZ
  • Country:

Posted 18 January 2013 - 01:59 PM

I wont be on here tomorrow so just gonna let you know Q, I will probably be getting to the tailgate around 4. I will have my boyfriend and cousin with me. Probably wont grill anything. Eating at my grandparents before. Going to surprise Mel that way lol I will let you guys know when I am close if there are issues with parking in Lot J and whatnot. I am so excited to see you guys and see hockey!! :gap:

This point has been edited by HockeyKate30: 18 January 2013 - 01:59 PM

  • 0

#22 OFFLINE   CoyoteQ

CoyoteQ

    1st Team All Star

  • Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,417 Points:
  • Team:
  • Number:1
  • Position:Goaltender
  • Location:Phx, Az
  • Country:

Posted 18 January 2013 - 02:05 PM

I wont be on here tomorrow so just gonna let you know Q, I will probably be getting to the tailgate around 4. I will have my boyfriend and cousin with me. Probably wont grill anything. Eating at my grandparents before. Going to surprise Mel that way lol I will let you guys know when I am close if there are issues with parking in Lot J and whatnot. I am so excited to see you guys and see hockey!! :gap:

Sounds good! And Scott is bringing the margaritas. And one more thing...boyfriend?! :shock1: My my it has been a long offseason. lol
  • 0

#23 OFFLINE   HockeyKate30

HockeyKate30

    Injured Reserve

  • Fan
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,305 Points:
  • Team:
  • Number:30
  • Position:Goaltender
  • Location:Chandler, AZ
  • Country:

Posted 18 January 2013 - 02:59 PM

Sounds good! And Scott is bringing the margaritas. And one more thing...boyfriend?! :shock1: My my it has been a long offseason. lol


Woot woot! Cant wait to have one.. or two :whistling: haha yeah, i got myself a feller. Been dating him 3 months now. More a football fan but does like hockey. Likes all sports really lol. I hope you guys like him! ^_^
  • 0

#24 OFFLINE   CoyoteQ

CoyoteQ

    1st Team All Star

  • Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,417 Points:
  • Team:
  • Number:1
  • Position:Goaltender
  • Location:Phx, Az
  • Country:

Posted 18 January 2013 - 03:01 PM

Woot woot! Cant wait to have one.. or two :whistling: haha yeah, i got myself a feller. Been dating him 3 months now. More a football fan but does like hockey. Likes all sports really lol. I hope you guys like him! ^_^

As long as he's not a Wings or Kings fan we'll like him.
  • 1

#25 OFFLINE   HockeyKate30

HockeyKate30

    Injured Reserve

  • Fan
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,305 Points:
  • Team:
  • Number:30
  • Position:Goaltender
  • Location:Chandler, AZ
  • Country:

Posted 18 January 2013 - 04:58 PM

As long as he's not a Wings or Kings fan we'll like him.


Haha! Q! You think I would date a Wings fan? For shame!! Kings, idk. I did date a Ducks fan so.. haha
  • 0

#26 OFFLINE   CoyoteQ

CoyoteQ

    1st Team All Star

  • Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,417 Points:
  • Team:
  • Number:1
  • Position:Goaltender
  • Location:Phx, Az
  • Country:

Posted 18 January 2013 - 05:34 PM

Haha! Q! You think I would date a Wings fan? For shame!! Kings, idk. I did date a Ducks fan so.. haha

Ducks fans are ok though. :gap:
  • 1





Similar Topics Collapse

0 Fan(s) are reading this goal

0 fans, 0 guests, 0 spectators